5 december

5 december idag, tiden går så fort! Nu är det bara 19 dagar kvar till julafton & jag är inte klar med alla julklappar än! :O Jag som har varit klar innan december ens har börjat ibland :b. Men men, det löser sig nog! :)

Gick upp vid halv åtta imorse, har duschat, sminkat mig och så.. Hade lite hundjakt här för en liten stund sen också ;) Eller hundjakt kanske man inte ska kalla det, det var inte så svårt att få tag på hunden. Ja, Lisen det är din hund jag pratar om! ;) Haha, Niio hade öppnat grinden och skuttade omkring ute på gården och var så lycklig! Vinci stod kvar i grindöppningen och bara tittade. Haha, det var som om Vinci visste att de inte fick smita ut så han stod lydigt kvar där ;P . Iaf, jag gick ut, ropade på Niio, släppte in honom & stängde grinden. Det var den hundjakten det! ;)

Nu ska jag äta frukost och kanske kolla lite på dvd-filmen jag köpte igår. Björn Gustafsson, Ett livsverk! :D

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisen

VA har mina LYDIGA hundar smitit ut. kan jag inte änka mig. Vinci var nog för paff att grinden var öppen så han han inte reagera och smita :P

2008-12-06 @ 11:51:45
Postat av: Sofia

Haha, ja det tror jag också ;) Han fattade inte vad som hände, haha ;)

2008-12-06 @ 11:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0