6 december

God morgon!
Igår var det andra dagen på PO.P & det gick hur bra som helst! Lena som jobbar där sa att det inte alls känns som om det var så länge sen jag var där på praktik & att jag är jätteduktig! :) Det var kul att höra att man gör något bra :) Som sagt allt gick bra förutom att jag glömde stämpla ut när jag gick hem vid fem igår! :/ Så jag måste ringa idag och fixa det där. Men jag har aldrig gjort det förut så det var inte lätt att komma ihåg..
Jag åkte med mamma hem sen, vi tog en sväng till Maxi och sen hem. Igår hade Jespers paket äntligen kommit! :D Guitar Hero World Tour till Nintendo Wii! :D Haha, det var skitkul ju! Vi spelade litegrann jag & jesper, sen kom en kompis till jesper så de spelade ett tag & sen skulle jag skjutsa de till några andra kompisar. Jag hämtade Malin också så hon var här igårkväll :) Jag, mamma & Malin spelade & asgarvade åt varandra ;) Haha, jag har några bilder som jag ska försöka ladda upp sen. När mamma hade lagt sig så tittade jag & Malin på Björn Gustaffson ;) Skitkul! Sen ringde pappa runt halv ett & ville hem från personalfesten så jag & Malin satte oss i bilen & åkte in till stan. Hämtade upp en lagom onykter pappa, haha ;) "Jag vill ha korv med mos, åk till en korvmojj!" Vi förklarade att det inte fanns något som var öppet där han kunde köpa korv. "Jag vill ha mat!" Ska vi åka till Max då? "Jag vill inte ha hamburgare, jag vill ha korv"! Haha, ja och så fortsatte det ett tag ;P. Vi var hemma halv två igen & då gick jag och lade mig.

Jag hade fått sms av älsklingen klockan tre i natt & då var de påväg mot Karlskrona.. Fy fan för att åka typ 55-60 mil, haha. Nu imorse vid nio så hade de inte kommit fram än ;) De hade fem mil kvar då så snart är de väl framme.

Ikväll blir det utgång med tjejerna! :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0