9 timmar kvar av det här året...

Nu så har jag packat iordning min väska som jag tar med mig till Liisa. Just nu väntar jag bara på att duschen ska bli ledig så jag kan få duscha.. sen när resten av familjen är klar så ska jag skjutsa iväg de dit de ska och sen hem igen för att ta bussen in till stan. Jag ska göra mig iordning hemma hos Liisa innan vi tar oss ner på stan. Vi ska äta oxfilé & strips till middag, mumma! ;) Sen får vi se om vi möter upp Fredrik & Co på stan innan vi går in eller hur det blir :) Hoppas ni får en trevlig kväll, jag hoppas även att jag får det! :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

Vi ska ha kul! :D

2008-12-31 @ 15:54:49
Postat av: Sofia

ABSOLUT! :D

2008-12-31 @ 16:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0