Äventyr med Elina ;)

Hejsan! Igårkväll vid halv åtta så pratade jag med Elina på msn och vi kom på att ingen av oss hade något att göra.. så Elina tyckte jag kunde komma och hälsa på henne i Bälinge. Så jag tog bilen dit :) Sen åkte vi hem till Elina en stund och sen blev vi rastlösa ;) Så först åkte vi till Maxi för att köpa något att dricka, sen visste vi inte vad vi skulle hitta på men vi åkte till max och tänkte äta glass. Men sen när vi väl var där så var ingen sugen på glass längre, haha. Så vi åkte och snurrade runt lite i stan och sen hemåt runt halv elva. Vi tittade på slutet av Titanic, eller ja, det var 1½ timme kvar av den. Elina sov över här sen och imorse vaknade vi typ kvart i elva, skönt att äntligen få sova länge! :)

Idag skjutsade jag hem Elina till Bälinge och sen åkte jag in mot stan. Skulle hem till Johanna, Tomas & lilla Christopher :) Jag var där vid ett och sen åkte jag hem vid fyra. Jag hämtade mamma, vi handlade lite och sen hem. Ikväll ska jag & Emma baka pepparkakor här :) Jag ska försöka mig på att göra ett pepparkakshus också, jag har aldrig gjort det själv så vi får se hur det går.. haha det kommer säkert gå åt helvete och det slutar säkert med att jag slänger skiten ;) Men man kan ju prova iaf ;)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0