Dan före dan före dan före dopparedan!

Ja eller hur man nu säger, det är iaf bara tre dagar kvar till julafton nu :)

Utekvällen igår blev lyckad, vi hade skitkul! :) Det var jag, Sara & Liisa som gick ut på People. Träffade på Mikkan där också, annars så såg man mest folk som man kände igen bara. Vi dansade ganska mycket kan jag säga, haha var helr svettiga och härliga ;) Men kul hade vi! Vi hämtade våra jackor vid halv två för att gå till Max och äta mat. Jag sa till Sara att en Maxbox kunde vara lagom, haha inte så mycket mat liksom så det tyckte vi lät bra. Så vi går fram och Sara börjar beställa.

Sara: Hej, jag vill ha en maxbox.
Max-gubben: Du vill inte ha ett minimål då?
Jag: Nej, hon vill ha en maxbox!!
Max-gubben: Okej okej :b

Haha & gott var det kan jag lova! :D Sen träffade jag på Hugo där inne också :) Vi satt på Max till klockan två och sen började vi gå mot bussen som gick 02.20. Jag & Sara hade självklart med våra maxboxar med våra målarböcker & kritor i som vi fick, haha ;D . Så vi satt där och målade på bussen påväg hem, hahaha.
Jag gick och lade mig i sängen klockan tre och somnade som en stock.

Idag gick jag upp vid tio & nu har jag precis kommit hem från en timmes promenad med mamma & pappa. Känner mig inte så bakis, lite seg och så, men jag mår bra iaf ;b . Som sagt, det var iaf en kul kväll igår :)

Idag ska jag slå in de julklappar som jag har kvar och baka lite julgodis :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

okej nästa gång ska jag också ta en maxbox :P

2008-12-21 @ 18:19:48
Postat av: Anonym

Haha, jaaa! ;D

2008-12-21 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0