En mycket trevlig dag!

Hejsan!
Jag kom hem från stan runt fem efter ett antal timmar på stan med Elina :) Vi möttes vid S:t Per gallerian runt halv ett och bestämde att vi skulle äta någon lunch. Men det var inte det lättaste att komma på var vi skulle äta, så vi hamnade till slut på Max ;b . Men det är ju altid lika gott med Max-mat så ;) Sen har vi gått runt i affärer och pratat massa roliga minnen och mycket annat! :) Det jag fick med mig hem var ett par stövlar från skopunkten som var på rea för 99 kr! Elina hade redan svarta men köpte ett par bruna också :) Så vi köpte de tillsammans och då blev det bara 74,50 kr var, skitbra ju! Sen köpte jag även en svart "party jacket", som Emma säger, från Gina tricot. Jag vet att du redan har en Emma och du är supersnygg i den och nu kunde jag inte låta bli att köpa en jag med ;) Men den är ju faktiskt riktigt bra att ha när man ska ut på krogen t ex :) Så den ska jag ha på lördag! :)

Innan vi skulle åka hem sen så träffade vi Mattias så att han äntligen kunde få tillbaka sina saker som har legat här hemma länge. Tyvärr så hade inte Lena hunnit fixa min studentfilm så den får vi ta en annan dag. Iaf, jag & Elina tog halv fem-bussen hem. Eventuellt så följer Elina med ut på lördag också :) Pratade även med Sara tidigare och hon lät också intresserad. Så vi får se hur många vi blir till slut :) Ju fler, desto roligare blir utekvällen :)

Jag lägger in bilder på mina inköp lite senare.

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

när ska ni ut, vilken tid? :)

2008-12-04 @ 15:58:16
Postat av: Liisa

när ska ni ut, vilken tid? :)

2008-12-04 @ 15:58:27
Postat av: Sofia

Ingen bestämd tid än. Men det blir under tiden som det är happy hour iaf :D

2008-12-04 @ 20:34:26
Postat av: Liisa

okej , jag får se hur jag gör. kanske följer med. :) men jag kanske inte kan nu. :(

2008-12-05 @ 07:12:46
Postat av: Sofia

Okej :) Vadå då?

2008-12-05 @ 08:53:10
Postat av: Liisa

mamma snackade om att vi skulle göra nåt. men ska prata med henne. men jag hör av mig. Jag är ganska sugen iaf! :P

2008-12-05 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0