Gårdagens shopping

Igår när jag var i stan så hade jag inte tänkt köpa något speciellt, men jag slösade ganska mycket pengar igår ;) Men det är ju kul att shoppa! :D



Skor, Fred Perry - 799 kr på Stadium (Jag behövde faktiskt nya skor)
2 par trosor Björn Borg - 2 för 299 kr på MQ (inte värt det, men fy fan så sköna de är! Plus att det var ju rea ;P kostar ju 199 st annars)
Svarta foppisar - 99 kr skopunkten. (jag har gråa på maxi, tänkte ha de där på PO.P.)
1 kg choklad - 79 kr på Rusta. (julklapp till min farbror m. fru)
Lays chips - typ 15 kr på Rusta (Onödigt, men så jävla goda! De finns ju inte på vanliga Ica-butiker)
Listerine & tandtråd. intresseklubben antecknar!! ;) Min tandhygienist sa att jag skulle använda sånt där så det var ju bara att köpa det då. Jag & elina provade igår och det kändes som om hela tandköttet skulle frätas sönder, haha inte skönt. Men det var ju fräscht efteråt ;b .

Plus att jag tankade för 400 spänn igår också & åt mat för typ 60 kr. Så det slutade på 1 801 kr...

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag har också svarta foppa tofflor på jobbet, HAHA ;D tandtråd måste jag också ha, men jag tycker det är så äckligt :P men man får väl börja nångång, haha!

2008-12-17 @ 18:14:29
Postat av: Sofia

haha jasså ;) Ja usch ja.. inge vidare kul att hålla på med, så jag skjuter på det lite granna ;b

2008-12-17 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0