God natt

Ikväll så har jag bakat mozartkulor, skulle ha gjort det innan julafton men jag jobbade då så jag orkade inte. Men nu finns de i kylen iaf! Sen så åkte hela familjen hem till Mattssons på middag. Det har varit en trevlig kväll med god mat, spel, prat & mycket skratt ;) . Jag & lillebror åkte hem för en stund sen för jag ska upp och jobba imorgon så jag ska snart sova. Jag ska ta bilen imorgon för jag ska jobba uppe på Gränby då, kul! :) Så nu har jag satt i motorvärmaren & kupévärmaren, så jag hoppas på en varm bil imorgonbitti :)

Nej, nu ska jag sova. Jag hade kunnat varit ute och dansat och haft kul just nu... skit också! Ibland vill jag verkligen inte jobba!

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0