Ingen rubrik

Nu har typ hela dagen gått och jag ska ta bilen in till stan om en halvtimme ungefär. Ska ju som sagt vara på PO.P vid fem-tiden :) Vad har jag gjort idag då? Inte mycket.. Jag & pappa satt i soffan och slötittade på det tråkiga som fanns att titta på. Sen började Våra bästa år klockan 12.50. Pappa låg och snarkade i soffan medans jag tittade på det. När det var slut så skulle jag hämta posten & det tog en timme.. haha, vi har inte långt till postlådorna men Janna var ute med Maya så jag fastnade ute med henne och pratade i en timme :) När jag väl var hemma igen så hoppade jag in i duschen. Så nu är jag klar för att åka in till stan. Mamma skulle åka med mig hem sen. Vi ska bara förbi Maxi och handla lite först.
Så har iaf min dag sett ut idag. Kanske är bra att äta något innan jag åker också, jag har bara ätit frukost idag så...

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0