Julen är här

Ja, inte vann jag någon bil eller någon miljon i år heller.. :b . Men en ny bingolott vann jag iaf, woho! ;)

Nu är julgranen klädd, julklapparna ligger under granen & de första skinkmackorna ätna! :) Jag älskar julskinka, så jävla gott! :D Klockan är över tolv så det är ju faktiskt julafton just nu :)

Imorgon så är det jag, lillebror, mamma, pappa, farmor, farfar, morfar, farbror m. fru, kusinerna (Källa & Viggo), kusinernas mormor & morbror som kommer att fira jul tillsammans här hemma hos oss :) Mys!<3

Jobbade ju på Maxi idag också, det var inte lika kaos som igår iaf så det var skönt. Kramade om Jennie innan vi gick hem, jag jobbar inte där på ett tag nu, kommer ju sakna Jennie! :) Men jag ska nog på en tjejkväll hemma hos henne snart, om jag kan! :) Niklas jobbade idag och som vanligt så blir det mycket skojbråk, haha fast idag var det jag som var "taskig" ;D. Men jag gick förbi honom i minihuset innan jag gick hem och sa hejdå & god jul så jag blev förlåten, haha! "Tack för att du finns Sofia" haha :p . En bra & rolig dag på jobbet! :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen, ska upp ganska tidigt imorgon. Jag måste hitta vad jag ska ha för kläder imorgon, göra mig iordning, ta ut kaninen så han får röra på sig lite och sen så ville lilla Maya (granne) se honom också & sen ska jag hämta farmor, farfar & morfar och sen börjar julfirandet :)
God natt!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0