Julsånger

Sitter och lyssnar på Absolute Christmas och försöker få lite julkänsla. Jag älskar julsånger så jag tänkte att det kunde få mig på bättre humör för en stund, men inte det inte.. Det finns inte mycket som får mig att må bättre och tänka på annat just nu.. :(

Jag väntar bara på att du ska ringa och
säga att du mår bra igen & att vi är bra igen...

Idag har jag jobbat nere på stan & det har gått bra. Det fanns saker att göra nästan hela tiden så jag har kunnat tänka på annat under dagen iaf. Men så fort jag gick ifrån jobbet till bussen så kom "det" tillbaka i tankarna... :(

Imorgon ska vi åka båt, eckerö-linjen. Jag hoppas att jag kan ha roligt då.. Emma ska ju åka också så det ska nog gå bra, hoppas jag.<3

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0