Mellandagsrea

Hejsan! (:
I dag har jag jobbat på PO.P nere på stan. Jag började klockan elva så innan dess gick jag på stan en timme och shoppade lite på mellandagsrean :D . Jag köpte ett par jeans, en tröja & en "tröja+kjol" på Gina Tricot & sen en Peak-tröja på Stadium. Yes, jag köpte den äntligen :D . Tänkte visa bilder senare.

Jag & pappa har suttit och kollat runt lite på en bärbar dator till mig, jag ska köpa den själv hade jag tänkt. Det kan vara bra att ha sen när man flyttar hemifrån. Det är väldigt bra att ha en egen här hemma också kan jag säga :) 

Jag jobbade iaf mellan 11 och 17 och sen kom mamma och hämtade mig. Jag körde till Max och köpte med mat hem till mig & lillebror. Sitter och funderar på om jag ska spela lite wii fit nu, jag har ju inte provat mitt eget än.. jag har provat en gång hemma hos Sandra men det var ett tag sen. Ja, det får nog bli lite spelande nu tror jag, vi hörs!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0