Nehepp..

Stor idé att gå och lägga mig..? Neej inte direkt. Jag kom på att jag ska ju skjutsa hem några stycken från grannen ikväll, de bor typ någon mil härifrån. Jag ringde pappa för en halvtimme sen för att kolla när de skulle hem och jag sa att jag skulle gå och lägga mig. Schysst pappa man har då.. "Gå och lägg dig du så ringer vi sen när de ska hem" haha tack pappa! ;P . Aja, så då känns det ju onödigt att gå och lägga sig för jag kommer säkert precis hinna somna innnan jag ska upp och köra bil. Jag gick in iduschen istället så nu sitter jag nyduschad i pyjamas, så slipper jag gå upp tidigare imorgon för att duscha :) Jag tänker faktiskt skjutsa hem dem i pyjamas, haha! Då är det liksom bara att krypa ner i sängen direkt när jag kommer hem igen :b Smart va? ;)

Nej nu ska jag försöka sysselsätta mig med någonting.. vi får se om vi hörs något mer ikväll...

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0