Nyårsafton fixad!

YES! Det blir Terassen på nyår :D . Liisa räddade min nyårsafton, hon följer med mig! TACK LIISA!

Idag har jag bara tagit det lugnt och varit hemma. Jag har spelat lite nintendo wii med lillebror & hans kompis :b. Sen gjorde jag middagen, vad tror ni det blev? Tacos såklart! Haha, vad annars? ;) SÅ maten stod på bordet när mamma kom hem och det uppskattades kan jag lova. Jag kom på att jag åt ju aldrig någon frukost eller lunch så det blev bara tacos idag, haha. Konstigt, jag som brukar bli hungrig så fort :s. Men jag klagar inte för jag ska gå ner i vikt! Måste försöka börja simma ordentligt igen. Sandra & jag var ju duktiga ett tag men sen blev det så mycket jobb och sånt som kom i vägen.. men jag ska försöka snart igen!

Om lite mindre än en timme så börjar Prison Break! :D . Efter det så ska jag nog sova. Sen imorgon blir det stan med Sandra och sen hem till mig :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0