PO.P

Sitter här och det känns som om hela min mun ska fräta sönder... Listerine är skitäckligt att hålla på med! Usch! Men om det funkar så är väl det bra...
Idag jobbar jag på PO.P i city mellan 12 & 19. Så idag ska jag vara med vid stängning.. Jag hoppas att jag slipper stänga själv i framtiden, det verkar ju vara lite läskigt om man ska kunna larma & låsa allting själv mm..

Jag ska gå till bussen om cirkus 40 minuter så jag kommer vara inne typ en halvtimme innan jag börjar jobba. Men jag tänkte gå in på MQ för att kolla om de har fler roliga Björn Borg-trosor på rea... De jag köpte i tisdags var ju från Gränby så jag kanske hittar fler jag vill ha nere på stan :b . Man ska ju passa på när de är lite billigare :)


Ha en bra dag!


Jag hatar att bara gå omkring och vänta utan att veta... :(


/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0