Sista dagen på 2008

Nyårsafton idag då & svinkallt är vad det är idag!

Jag & Elina åkte in till stan igår och hämtade biljetterna av Fredrik & sen hem till Elina. Vi satt och tittade lite på film, pratade, drack cola ;) Sen när klockan var framåt tolv så åkte vi hem till mig och hämtade lite saker för jag skulle sova hos Elina. Det vänstra framljuset på bilen slocknade, lagom kul i mörkret.. men iaf hem till mig och sen tillbaka till Elina. Vi gick och lade oss runt två men somnade inte förrän efter klockan tre. Idag skulle vi upp halv nio... vi släpade oss upp när klockan var typ halv tio istället ;P . Så jävla trötta.. Då åkte vi till Bälinge och hämtade upp Emma och sen in till Gränby centrum. När vi var klara där så åkte vi bort till Biltema och skulle köpa en ny lampa men det var stängt så Jula fick duga istället. Sen åkte vi till gamlis där Kalle var så böt han lampan, tack så mycket! :) Efter det så åkte vi och tankade. Så nu tjejer, kan ni tanka! ;D haha. Sen bar det av hemåt igen.

Nu ska jag snart börja packa ihop lite grejer eftersom att jag sover hos Liisa i stan i natt. Gott nytt år på er!

GRATTIS ANNELIE PÅ 19-ÅRSDAGEN! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0