Smärta

Jag mår skitkonstigt.. Vet inte vad det beror på heller. Jag vet att jag vaknade inatt av att jag hade skitont i magen på ett sätt som jag aldrig har haft förut. Jag vet inte hur jag ska förklara det. Det känns typ som "strålningar" i magen och det gör så ont att jag bara vill krypa ihop på golvet ibland :/ . Men det håller inte på länge, typ 5 sekunder kanske men det onda har kommit flera gånger idag. Känns jättekonstigt och läskigt. Jag vaknade liksom av att jag hade så ont.. Det känns som om något är fel. Usch, jag hoppas verkligen att det har gått över tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: Liisa

så hade jag också. fast min smärta var typ som jag skulle ha världens mensvärk, jag hade typ ont när jag andades. :S

2008-12-02 @ 15:23:42
Postat av: Liisa

så hade jag också. fast min smärta var typ som jag skulle ha världens mensvärk, jag hade typ ont när jag andades. :S

2008-12-02 @ 15:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0