14 december, tredje advent

Jobbat på Maxi idag, 7.55-15. Stod ute i butiken vid bageriet och pratade med Malin innan jag tog bilen hem. Åkte från Maxi kvart i fyra, hade handlat lite också. Jag var skittrött imorse, fy faan. Men som tur var så blev jag piggare, efter typ en-två timmar ;b . Sen vid elva började Jennie, så då blev det mycket roligare att jobba igen :) . Hon är så gullig Jennie, hon bryr sig. Hon frågade om hur det var med mig & Johan mm. Det är lite tråkigt att det är så svårt att prata länge på jobbet eftersom det kommer kunder hela tiden. Bättre när vi har rast samtidigt :)

Jag handlade lite innan jag åkte hem, som sagt. Bland annat så köpte jag Singstar Abba nu, skitkul! Måste prova lite ikväll, fastän jag är förkyld och skit, kommer ju låta helvete ;) haha. Sen köpte jag även julklapp till min lilla Piff! Men kan inte skriva vad eftersom att hon läser här ibland ;)

Hur ser nästa vecka ut då? Ganska mycket jobb faktiskt :) Jobbar på PO.P nere på stan imorgon, torsdag, fredag & lördag. På tisdag åker jag nog hem till Johanna & Christopher, eventuellt följer Sandra med :) Måste iaf träffa Sandra den här veckan & byta julklapp :) Sen ska jag baka peppisar med Emma någon dag i veckan. Ska även försöka hinna med att träffa Elina :) Det är bara bra om jag är sysselsatt så jag slipper tänka så mycket..

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag som var på maxi idag och såg dig inte. attans! :P

2008-12-14 @ 18:52:06
Postat av: Sofia

Haha okej, när var du där då? :b

2008-12-14 @ 20:19:30
Postat av: Liisa

runt 14:30 tiden. :P

2008-12-14 @ 21:10:22
Postat av: Sofia

Haha okej, då satt jag i kassa 10 ;)

2008-12-14 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0