~18 februari 2008

Jaha, då har man skapat en blogg då.. Just nu så fattar jag inte så mycket hur man gör med allting, men man lär sig väl :) . Får se om jag orkar hålla den här bloggen vid liv, men jag ska försöka blogga nån gång om dagen iaf.

Första dagen på sportlovet har varit ganska seg, inte gjort så mycket. Jag åkte med mamma in till stan och köpte en ny övningskör-skylt eftersom min gamla lossnade från bilen när jag körde i lördags ;P . Sen körde jag till Ica maxi, vi handlade lite och sen körde jag hem. Det gick riktigt bra, inga problem. Nu vill jag ha körkort!! Hoppas på att det blir en intensivkurs efter studenten.
Apropå studenten, jag beställde en klänning från Halens och den levererades i torsdags. Den passade och jag blev nöjd med den :) Nu är det mindre än fyra månader kvar (om jag räknade rätt?), den 5 juni händer det! Det känns både roligt och läskigt.. Jag har ju ingen aning om vad jag ska göra sen.. Jag hoppas på att ha fixat ett jobb. Eftersom jag inte vet vad jag vill bli så ska jag inte plugga vidare nu iaf.. Det kanske blir senare om jag vet vad jag vill göra..

Sportlov, vad ska man hitta på..?
Jo, på torsdag ska jag ut på krogen med Sandra & Johanna. Johanna fyllde 18 i lördags så det blir premiär för henne :) . Sen ska jag gå på bio med Emma någon dag, vi ska se "Alvin och gänget", haha ;D Sen måste jag väl ta tag i fritidsturismen också, det ska ju lämnas in snart och det känns som om jag har jättemycket kvar "/ . Resten av lovet vet jag inte vad som händer, måste ju hjälpa pappa lite på dagarna eftersom han hoppar runt på kryckor, han har opererat en avsliten hälsena, ajaj!

Nej, nu har jag skrivit av mig lite.. Får se när jag skriver nästa gång,
puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0