~19 februari 2008

I dag har jag varit med Emma nästan hela dagen, trevligt trevligt! :) .Vi tog en promenad runt å-rundan med Royal, Emmas hund. Kändes bra att komma ut och röra lite på sig. Fint väder var det också, känns nästan som vår just nu.. vill inte ha mer snö. Så länge det är snö uppe i Kläppen vecka 11 när vi ska åka skidor, så är jag nöjd! Det ska bli så skönt att komma upp dit igen, vi åker dit varje år och det har vi väl gjort sen jag var typ 6-7 år. Jättemysigt och kul! Emma ska med i år också, hoppas bara att hon får ledigt från skolan. Har haft med mig någon kompis tre gånger, förra året åkte jag själv. Så det ska bli kul att ha en kompis med sig i år :)

Vad ska jag fördriva tiden med ikväll då? Klockan 21 ska jag kolla på "I huvudet på Gynning" på kanal 5, hon e ju faktiskt ganska rolig hon ;) Förut tålde jag henne inte men nu tycker jag hon e ganska cool, hon säger vad hon tycker och det kan bli väldigt fel ibland :P

Nu ska jag utforska den här sidan lite och försöka lära mig lite mer, får se hur det går..

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Liisa

I huvudet på Gynning, är bäst. haha! ;D

2008-02-19 @ 18:32:16
Postat av: emms

tjusiigt! :)
jag får det inte att funka nu istället, haha.

2008-02-20 @ 11:31:20
URL: http://eemmsis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0