~20 februari 2008

I dag är det den 20 febrari, men det känns mer som om det är april! Jag gick en promenad med mamma i dag och det kändes verkligen som vår, solen sken och det var varmt & skönt :) . När vi kom hem gjorde vi iordning lite fika med mackor och varm choklad med grädde till oss & pappa. Skönt att kunna sitta ute på altanen och inte frysa.

Har suttit och ska väl fortsätta med ett skolarbete också.. Usch, det är sportlov och då tycker jag att man ska slippa tänka på skolan! Men nej då, det finns alltid nånting att göra.. Skriver om Kalifornien, ämnet fritidsturism.. Ångrar lite att jag valde att läsa det ämnet faktiskt, då hade jag hellre valt engelska B.. Men men, det är lätt att vara efterklok! Så det är bara att ta sig i kragen och fortsätta! Men just nu så skulle jag vilja byta plats med min lillebror, för han är och bowlar med kompisar just nu.. Det låter mycket roligare än skolarbete..

Men imorgon blir det kul iaf, då ska jag gå ut på krogen med Johanna, Sandra & eventuellt Sara :) Kul, kul!
Aja, nu ska jag återgå till skolarbetet..


puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0