~23 februari 2008

Sitter hemma med familjen, Emmas familj & Emmas karl :P . Skrev igår att jag skulle skriva om torsdagens äventyr idag men det blir nog inte så för jag orkar inte. Måste ju umgås med gästerna ;D . Så förhoppningsvis skriver jag om det imorgon istället!

Ikväll blir det melodifestivalen igen, ser fram emot Björn Gustavsson ;D HAHA, han e ju bra rolig han!

puss&kram!


Tid: 00.11

Har kollat på melodifestivalen.. det enda som var bra var ju Björn Gustavsson! Några få låtar var väl okej, men inte jättebra direkt..
Kvällen har varit jättetrevlig iaf. På eftermiddagen grillade vi korv, mysigt! Sen fika, melodifestival mm.

Lite om torsdagens äventyr (jag hann ju skriva lite om den idag iaf ;P)
Jag kom till Johanna redan vid tolv på dagen. Åkte först med mamma och handlade lite på Gränby. Men iaf, hos Johanna kollade vi på tv och sen gick vi till Gränby för vi hade inget att göra. Träffade farmor och farfar som var där och handlade. Fick en hundring av farmor som jag kunde köpa cider för, sa hon. Det var perfekt, för min ekonomi har inte varit den bästa den här månaden, vet inte riktigt vad jag har gjort med pengarna "/ . Men det fick jag av min snälla farmor :) . Jag & Johanna kollade lite i affärer och sen köpte vi godis. Vi gick hem till Johanna igen och kollade på "Se upp för dårarna", den var ju ganska kul :P . Sen lagade Johanna & hennes pojkvän Thomas mat, vi åt tacos. Jättegott var det, men jag & Johanna hade nog tryckt i oss lite för mycket godis innan maten för vi orkade inte så mycket.. haha.
Sandra jobbade till kl.18 så hon kom runt kvart över sju & då blev det bråttom ;P . För då hade vi mindre än en timme på oss att göra oss klara. Jag & Johanna hade börjar litegrann men var inte helt klara. Plus att jag & Sandra hade varsin vinflaska att hinna få i oss innan vi gick till bussen.. Jag hann inte så jag hällde i resten av vinet i min Sprite-flaska och tog med mig. Självklart så missade vi bussen så det var ju bara att börja gå mot stan.. Men som tur var så hann vi med en buss som gick från Celsiusskolan, så vi slapp gå hela vägen till stan iaf. Jag var inte helt nykter ska jag väl tillägga.. haha, jag gick och sjöng schlager-låtar påväg till stan HAHA! När vi gick av bussen på stora torget så mötte vi Sara där. Jag kan ju säga såhär: alla skrattade åt mig.. haha, jag var nog lite full ;) . Men jag hade ju kul iaf! Sen skulle alla på toa på Max och efter det så mötte vi Saras blivande pojkvän eller vad man ska säga. Vi mötte honom utanför People för vi skulle ju in på deras Schlager-torsdag... Vi hade skrivit upp oss på gästlistan... men tror ni att dom öppnar? NEJ! Fy fan, jag blir så arg! Om man kan skriva upp sig på gästlistan den 21 februari som det var och sen öppnar dom inte!? Usch! & Johanna som skulle ut på krogen för första gången och så öppnar dom inte.. Men vi kunde ju inte gå hem så vi gick till Red room och vi hade en väldigt trevlig kväll där :) Jag hade iaf kul och jag hoppas att alla andra också hade det:)
Vi blev sen hämtade på stationen av Sandras låtsaspappa och så fick vi skjuts hem. Jag & Johanna gick och lade oss på en gång :P . Jag ska också erkänna att jag hade ganska ont i huvudet dagen efter... Men det var det värt!
Jag kommer lägga ut bilder från torsdagen på bilddagboken snart.

Tack så mycket tjejer för en trevlig kväll! <3

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0