~25 februari 2008

Första skoldagen efter sportlovet.. Det var faktiskt inte så jobbigt att gå upp i morse, jag trodde att jag skulle vara jättetrött men jag flög upp ur sängen när alarmet på mobilen ringde! Sen var ju inte skoldagen så lång heller, började halv nio och slutade tjugo i tio. Då gick jag och köpte påfyllning till mobilen, haha jag tror inte att jag har haft pengar på mobilen på typ två månader! Nej, ekonomin är inte den bästa.. Men jag ska söka extrajobb för jag måste spara ihop pengar till körkortet, som jag förhoppningsvis ska ta i sommar.
Jaja, sen gick jag vidare till stationen och tog bussen hem som gick 10.05. Har jobbat lite med ett skolarbete på dagen, annars har jag bara suttit vid datan och umgåtts med pappa :)
Jesper kom hem vid typ halv sex i dag och då hade han köpt Guitar Hero 3 till nintendo wii. Det har ju kliat i fingrarna på honom, han har velat haft det där spelet ganska länge. Så när det var lite billigare på Onoff så köpte han det direkt när han fick pengar i dag. Han spelar just nu och jag har också provat, måste erkänna att det är ju ganska kul!

Nej, nu ska jag kila och spela lite till.. I'm a rockstaar! ;)

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0