~26 februari 2008

Tisdagarna ser alltid olika ut i skolan, vi brukar ha ett ämne en hel dag.. Vanligtvis så börjar vi halv tio, den här gången hade ingen sagt någonting till oss om var vi skulle vara och när vi skulle börja. Så då gissar man på halv tio och i den vanliga salen där vi brukar ha naturkunskap på fredagar. Vi sitter några stycken där och väntar och klockan blir halv tio, men ingen lärare kommer... Då skulle vi tydligen börja klockan tio, men det har ingen sagt någonting om! Skitkul! Jag hade kunnat sova längre och sluppit åka in tidigt! Ibland blir man så irriterad på att de inte kan informera ordenligt...
Men vi började klockan tio iaf och sen fick vi lunch mellan 12 och 12.45, jag, Kim & Elin gick till donken.. inte bra, men det var riktigt gott iaf ;P . Nej, jag måste skärpa mig! Äta mindre onyttiga saker & motionera mera! Men det är lite svårt att komma igång ibland, men jag går promenader iaf så det är ju en början :)
Efter lunch var det lektion igen till klockan typ 13.. Då skulle vi ut på en stadsvandring, wihoo... Nej, det var inte det minsta kul, för det regnade hela tiden! Fy faan vad kallt det var! Usch!
Vi slutade 14.30 så jag hann med 14.35-bussen hem. Emma satt redan på den bussen så pratade med henne hela vägen hem. Stackare, hon praktiserar och hon hade börjat halv sex i morse! Usch, det skulle jag aldrig klara av.. & jag som tyckte att jag började tidigt när jag började klockan sju...
Spelade lite guitar hero 3 när jag kom hem, som sagt det är ju riktigt kul! Sen kom älsklingen hem till mig :) Vi har ju inte setts på typ 11 dagar eller nåt sånt, så det var trevligt.
Ikväll ska jag kolla på "I huvudet på Gynning" och sen ska jag sova! Sov inte bra i natt, så jag är lite trött..
Ja just det! Jag har bett Dominic att göra en banner till min blogg & det kunde han göra. Så snart har bloggen ett nytt utseende, skoj! :)

puss&kram!




Har ingen bild som funkar bra i bannern, så det blev inget.. :(
Kan mitt photoshop börja fungera!!

Kommentarer
Postat av: Liisa

snygg blogg :) satsare, hahaa! ;)

2008-02-27 @ 19:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0