~28 februari 2008

Huvudvärk, usch.. "/ . Visst det finns Ipren som jag kan ta, men jag orkar inte just nu, kanske senare...:)
Har haft typ två lektioner i dag, fritidsturism på den första... det är samma ämne som jag har det där jobbiga arbetet som jag höll på lite med på lovet.. Jag blir så trött på den läraren! Jag & Sandra gör vårt bästa och det blir faktiskt bra! Men ändå så hittar hon alltid någonting att klaga på, hon kan aldrig säga att man har gjort någonting bra. Fy fan, hon är helt pucko! Det är tur att jag har Sandra så att man kan skratta i skolan också :) .
Träffade älsklingen efter skolan i dag :) Så när vi kom låg vi framför teven och myste :)

Orkar inte skriva så mycket i dag, ska kolla på Sjukhuset med mamma nu.


puss&kram!



Har frågat en granne om han kan fixa flak till studenten, eftersom våran klass inte har något :( Men det var redan flera som hade frågat så det gick inte.. Så om någon som läser det här vet var man kan fixa det hyfsat billigt, så hör av er!! Skittråkigt om man inte har nåt flak ju.. "/

Kommentarer
Postat av: Liisa

själv tog jag en ipren nyss. haha.. vad intressant liksom. ;) Och alla lärare kan dra, just nu tycker jag nästan inte om nån av mina. men snart är det över :D:D

2008-02-29 @ 08:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0