14 juli

Hello :)
I dag har jag jobbat mellan klockan 15 och 21, har gått superbra och tiden gick jättefort. Pappa hämtade  mig sen när jag slutat :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för det har inte hänt något speciellt i dag...eller jo, haha Niklas (en jobbarkompis) frågade mig i dag om jag alltid är så lugn. Haha, ja det är jag nog sa jag. "Men om det kommer en kund och skäller ut dig då?" Jag sa bara att  jag inte har råkat ut för det än så jag vet inte om jag håller mig lugn då. Sen försökte han göra mig arg för han ville se hur jag är då. Vi stod i självscanningen på varsin sida och helt plötsligt kommer det en gummisnodd flygande, haha men jag bara garvade ;P . Så han lyckades inte göra mig arg, haha! Då kan ni ju gissa hur lugnt det har varit vissa stunder i dag ;) .

Imorgon ska jag och Jesper åka in till stan och byta en grej han köpt på clas ohlson, köpa jordgubbar och försöka hitta en födelsedagspresent till mamma som fyller år på torsdag :) Imorgonkväll kommer Jörgen & Mia ut och äter också, får se om kanske Martina eller Daniela följer med, det var ju ett tag sen vi sågs så det kunde ju vara trevligt :)

Jag hatar mygg, hittar bara fler och fler myggbett :( . Fick några när vi var på festen i lördags, bland annat ett på benet som är stort! & när jag kollade nyss så är det typ alldelles rödlila :O DET KLIAR!

Ja, det blev ju ett hyfsat långt inlägg fast det inte har hänt så mycket haha. Nej, nu ska jag sova tror jag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0