24 juli

Helloo :)
Hur mår ni i dag? Jag mår hur bra som helst! :) Lika skönt soligt väder i dag, sommaren kanske äntligen är här? :) Men vissa jobbar ju sådana här dagar också.. haha, men jag överlever nog! Jag tjänar ju iaf pengar :D . I dag är Piffen på Kolmården med Jimmy & hennes lillebror, fusk! Jag vill också åka till Kolmården!! :P Jag har varit där en gång och det kommer jag inte ens ihåg för jag var så liten, haha. Någon som vill åka med mig till Kolmården? ;)
I dag jobbar jag mellan klockan 15 och 20, så det är bara fem timmar så i dag får jag nog sitta i en vanlig kassa hela passet tror jag. Jag vill vara i minihuset igen, haha sitta och kolla på film och spela tv-spel med barnen ;P Imorgon får jag lön också :D Både från Clas Ohlson & från Maxi, men det blir nog inte så mycket eftersom jag jobbade inte så många dagar i juni. Desto mer blir det i augusti sen för i juli jobbar jag ganska mycket :D
Nästa helg då blir det myys! :)

Ha en bra dag allesammans!:)


Vissa människor blir man aldrig klok på, falska jävel!




Lite bilder från igår :)
Koncentrationpå hög nivå ;)
Happy face ;)
Mitt i slaget!
Piffen ;)
Den här snyggingen ska äntligen upp på min vägg, köpte en ram till bilden igår :) <3                                  
 Gårdagens inköp :) Kostade sammanlagt 147 kr!! :D Alla tre är från Gina tricot. 49 kr/st :D              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0