26 juli

Ja, det var ju väldigt lätt att somna igår.. För det första så var det typ 40 grader varmt i mitt rum! Fy fan. Sen hade lillebror kompisar här och de satt och kollade på film ganska högt... jag somnade inte förrän halv tre!! & det är inte kul om man ska upp klockan åtta sen.. men jag har iaf inte somnat på jobbet i dag så det var ju bra ;P . Och när jag ändå skriver om jobbet, Niklas har inte gett upp, han försöker forrtfarande göra mig arg för han tycker att jag är så lugn haha ;D . I dag när jag satt i kassan så kommer han och säger: "Jag såg att du blev lite upprörd i självscanningen.." Jag; Va, jag!? neej." "Jo, jag såg!" och så flinar han och går. Haha, sen senare när han går förbi min kassa: "Måste du se så arg ut?" "Meh, lägg av!" Då bara skrattar han. Ja, man kan ju faktiskt ha kul på jobbet ;P
Efter jobbet så hämtade farmor mig så jag var hemma runt kvart i nio :) Imorgon öppnar jag så jag ska upp klockan sex.. snaark!

Ikväll spelar Iron Maiden på Ullevi, vad gör jag hemma!?


Nu ska jag gå en kort sväng med Lisen och hundarna, pusshej!  :)

Kommentarer
Postat av: Liisa

woho, är niklas en ny flört? ;) haha!

2008-07-26 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0