29 juli

Hello! :)
Kom hem från Siggefora för typ en halvtimme sen. Nina & kusinerna kom och hämtade mig vid halv tolv så vi har varit där nästan hela dagen:) Soligt & varmt i vattnet. Sååå skönt! :) Fast nu när jag kom hem så fick jag syn på min snygga solbrännna på ryggen!! Jag hade min nya bikini och det är ju en halterneck som man knyter i nacken, banden som man knyter är några centimeter breda och de hade legat ner på min rygg... så nu har jag en vit fläck lite nedanför nacken, skitsnyggt!! Haha, jag ska nog åka till Siggis imorgon också så då ska jag fan se till att banden håller sig där de ska! ;P
Fick nyss sms av Lisen som undrade om jag ville komma över och bada i poolen med henne & fredrik när de kommit hem. Så jag kanske ska dit om ett tag och bada mera :P . Får se om jag orkar för jag är ganska trött efter en heldag vid stranden(eller det är en gräsmatta man ligger på:P). Men som sagt jag kanske kilar över till Lisen sen :)

Skriver nog senare. pusshej! :)



7 dagar kvar.. :D

Kommentarer
Postat av: christin

2008-07-30 @ 21:30:55
Postat av: christin

Siggefora där dom har campingen? Där var jag också idag : ) Vi kanske syns nästa gång. Om vädret håller i sej. : )

2008-07-30 @ 21:32:15
URL: http://litenmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0