Äntligen...

Äntligen funkar mitt internet igen, det funkade imorse men sen var jag tvungen att stänga av datorn eftersom det kom världens åskväder! Jag trodde hela huset skulle brinna upp, det lät som om åskan slog ner överallt runt huset! Jesper, min lillebror, vaknade tillochmed av att det åskade...och han brukar inte vakna så lätt. Jag är inte rädd för åskan i vanliga fall, men i dag var det ganska läskigt.
Men enda fram tills nu så har internet var helt dött och det är ganska tråkigt en sådan här dag när det bara regnar och är trist. Efter middagen så åkte jag & mamma upp till ica så då köpte jag två tidningar att sysselsätta mig med, Sofis mode & Glamour :)
Annars så har det inte hänt så mycket i dag. Fast min lillebror sa något gulligt till mig i dag :) Vi pratade lite om allt möjligt och sen frågade han "Ska du inte gå ut på krogen snart då?" Jo, sa jag, jag har väl tänkt och göra det när det passar med dag & kompisar och så.. "Ja, för jag tänkte så du inte bara jobbar..." så gulligt när han tänker på storasyster, annars så märker man inte av det så mycket.. Nu förstår ni säkert inte så mycket för jag har inte berättat vad som hände i tisdags. Det är slut mellan mig och mattias.. efter 3 år och 7 månader. Men vi bestämde det tillsammans så det känns iaf bra. Men jag blev så förvånad när Jesper tyckte att jag behövde gå ut och ha roligt också :)

Imorgon ska jag träffa Johanna på stan och sen ska vi hem till mig :) Jag är så nyfiken på hur stor magen är nu, vi sågs senast veckan innan midsommar så den har nog växt sen sist :)

Nu ska jag kila, ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Liisa

Vi kan gå ut o roa oss sen nån kväll ;D

2008-07-21 @ 23:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0