Dagen bara försvann...

Oj, klockan är redan fyra! Den här dagen har ju bara gått upp i rök.. & jag har ju inte gjort så mycket direkt.. Packat lite grann, kollat på bilder från igår och lagt upp några på bdb, emma var här och vi kollade på allsången som gick på tv igår :)
Jag har tvättat tre par tygskor i tvättmaskinen också.. men det var då ingen bra kvalitet på dem för limmet har släppt på flera ställen! Så vi får se hur de ser ut när de har torkat.. skitskor!! Ett par är mammas och de är från skopunkten & jag har ett par därifrån också. Sen mina andra tygskor är från Stadium och de klarade sig sämst!! Bajs på Stadium! Usch!

Nej nu ska jag spela lite wii :P . Rayman raving rabbids 2, haha det är skitkul! ;D tjaråå!

    
Erik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0