Det kommer bli en kul dag! :)

Jag hann aldrig skriva något mer igår så jag gör det nu istället :)
Det verkligen öste ner när jag skulle åka in till stan och i stan också.. Så jag & Sandra gick och åt på Max direkt och när vi var klara där så hade det slutat regna :) Vi gick runt på stan och kollade på allt möjligt, provade kläder utan att köpa något, det är väl ganska duktigt gjort? ;) Sandra köpte en klänning och två skärp. Sen gick vi ner en vända på Clas Ohlson och kollade runt lite och då såg vi att porslinet som jag har kollat på var prissänkt :D . Så då passade jag på! Jag köpte 6 stora tallrikar, 6 små tallrikar, 6 djupa tallrikar & 6 muggar :) Det var väl det jag köpte, nej justde! Jag köpte två nya smaker till min Soda stream också, Cola & Red berries :) Tog bussen hem vid halv fem efter en trevlig dag på stan med min Piff :) <3

I dag ska jag & Emma åka till Stockholm och gå på Allsång på Skansen :D . Det ska bli såå kul! Så hoppas, hoppas att vädret blir fint :) Vi ska åka tåg från Uppsala vid elva så vi hinner gå på Skansen innan och kolla på alla djuren :) & som Emma sa: "Vi måste köpa sådana där polkagrisnappar & sockervadd!!" Haha. ett måste när man går på Skansen ;)
Nu ska jag fortsätta med att göra mig iordning, Puss!


Porslinet som jag köpte :)



Allsång på Skansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0