Jobbat idag :)

Nu har jag inte skrivit på några dagar, fast jag har ju mina skäl ;P . Var ju i Göteborg fre-sön och jag var så trött när jag kom hem igår så jag orkade inte skriva då.
I dag har jag jobbat mellan 7.55 och 15 :) . Gick jättebra! Träffade Malin när jag hade slutat, så jag stod och uppehöll henne från jobbet ett tag ;)  Varken hon eller jag jobbar imorgon så vi bestämde att vi skulle ta en promenix på eftermiddagen/kvällen.

Min lillebror åkte in till stan med några kompisar för att gå på bio ikväll. Jag vill ju också hitta på något! Aja, får väl hitta på något imorgon innan promenaden ;) .

Jag tänkte skriva om helgen imorgon när jag är ledig för jag orkar inte nu heller. Jag har en skitäcklig sak att berätta om som hände igår och idag, fy faan säger jag bara jag var livrädd!!! Men det får ni läsa om imorgon... ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0