Konserten :)

God morgon! :)
Det blev aldrig av att jag skrev något igår för jag jobbade 11-20, så jag var ganska trött när jag kom hem.  Mamma fyllde år igår också, GRATTIS MAMMA, så vi fikade lite med krämbullar :P . Fast det är ikväll som släkten kommer så vi köpte en prinsesstårta på Maxi igår. Det är bra att det händer mycket nu, jobbar, konserter,födelsedag mm. Jag känner att jag behöver vara sysselsatt nu..

Iron Maiden i onsdags var iaf hur bra som helst!! :D . Det var så jäkla häftigt!! De höll på ungefär två timmar, inklusive extranummer. & en av mina favoritlåtar, Fear of the dark, var med fast än den kom på 90-talet :) (konserten var på låtar som kom ut på 80-talet) Hela publiken sjunger med.. åå..så häftigt!! Jag får gåshud när jag tänker på det! Det finns en ganska bra inspelning på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=GLkU4ryJJIs Kolla på den så förstår ni hur coolt det måste vara att stå där på scenen. Det var under ett av Bruce Dickinson (sångaren) tacktal till Sverige som han blir avbruten av publiken som skriker "MAIDEN, *klapp,klapp,klapp*, MAIDEN, *klapp,klapp,klapp*MAIDEN!" Vi står så i över en minut och han försöker säga någonting men ger upp när han ser & hör hur alla i publiken skriker, det slutar med att han bara står och ler.. Konserten var skitbra! :) En riktigt bra studentpresent!!

När jag jobbade igår så var jag i minihuset (där föräldrar kan lämna sina barn medan de handlar) i typ 2½ timme. haha, första timmen så hade jag inget barn alls där så jag satt och kollade på 101 dalmatiner ;) Så det är ju ganska skönt, få betalt för att kolla på film, spela tv-spel och leka med barnen haha ;D

Som sagt så kommer släkten ikväll och firar mamma, så jag ska städa undan lite här hemma idag.
Kanske skriver mer senare, puss! :)

Kommentarer
Postat av: Liisa

låter kul :) du får lägga upp bilder sen från konserten ;D

2008-07-18 @ 12:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0