Rolig & solig dag :)

I dag åkte jag in till stan vid tolv och mötte Sandra på stationen. Vi gick ner på stan och gick i båda gina tricot butikerna som vi har i Uppsala. De har ju rea nu, varor för 49 eller 99 kr :D . Jag fyndade tre saker, 49 kr styck. Ett par vita shorts, en gul top & en somrig klänning :) Jag lägger nog upp bilderna imorgon.
Sen gick vi iaf till donken och åt mat, fick inga glas för de var pucko i skallen! Haha, vi blev skitsura på dom ;P .  efter donken så kollade vi in i nya gallerix-butiken och sen gick vi bort till minigolfen. Det var varmt som tusan! Det gick inte sådär jättebra för oss på minigolfen, men jag vann till slut iaf :P . Kul var det & det var ju det som var huvudsaken :) När vi var klara så gick vi tillbaka till stan och ner på Clas Ohlson. Jag pratade lite med Clas och berättade för honom att jag fick ju gå på Iron Maiden till slut & vi kan väl säga att han blev ganska avundsjuk ;P . Köpte iaf en fotoram som  jag ska sätta klassfotot från studenten i :) Saknar faktiskt klassen, känns tråkigt & konstigt att inte träffa alla i höst igen..
Jag skulle ha en ram till min affisch med Martin Stenmarcks autograf på men hittade ingen bra på Clas Ohlson så vi gick tillbaka till nya Gallerix igen :P . Där köpte jag iaf en ram, men den var ju lite dyrare då också.. men men, sånt är livet!
Sen gick vi till stationen och åkte hem vid halv fyra & nu har jag så satans ont i fötterna så ni förstår inte. Jag hade mina gladiatorsandaler i dag och de ska man inte gå länge i, fy fan så ont det gör! Men ska man vara fin så får man lida pin ;)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0