Shoppingdag! :D

Tjolahopp! :)
I dag åkte jag med Piffen och Jimmy till en stor galleria som ligger i Täby, det var 150 butiker i gallerian!! Skitkul att gå där :) Vi gick runt där i fyra timmar innan vi åkte till Arlanda stad för att sedan åka hem igen. Jag köpte en top & ett par jeans från gina tricot och sen en bikini från Stadium :) .
Vi var i Uppsala igen halv fem, min buss gick fem i halv fem.. lagom kul fem minuter för sent liksom... men jag hade sån tur att bussen var försenad så den stod där när vi kom till stationen :D haha, där kan man snacka om tur! Det är väl första gången som jag är glad över att bussen är försenad ;) Hemma så åt vi tacopaj som mamma gjort iordning, huur god som helst! & nu sitter jag här och gör absolut ingenting ;P .

  


Jag är så jäkla bäst på att göra fynd! Jeansen hade kostat 499, jag fick de för 99! Bikinin, märket Roxy, hade kostat 699 spänn (!) och jag fick den för 199! Så jäkla bra! :D Topen kostade 99 kr, ordinarie pris. Lyckad shoppingdag :)

Kommentarer
Postat av: Liisa

vad fina :) kollade faktiskt också på den där bikinin häromdagen, men den fanns inte i storleken. men den är fin :)

2008-07-14 @ 13:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0