Sol & bad i dag igen :)

Det är så skönt med låånga sovmornar när man är ledig. Synd bara att jag nästan aldrig kan få njuta av dem...vaknade klockan åtta imorse och kunde inte somna om! Irriterande, tänk vad skönt det hade varit att sova till typ nio iaf men nej då, Sofia ska vakna klockan åtta när hon är ledig och får sova länge. Typiskt!
Så nu har jag varit vaken i 2½ timme och vad har jag hunnit med då? Jag har ätit frukost, suttit vid datan, sms:at med dig:), nina ringde nyss och sa att de hämtar mig om en timme ungefär och nu sitter jag här vi datan igen. Vi ska åka till Siggefora i dag också :) skoj! Men eftersom jag brände mig igår så har jag smort in mig mera idag :P . Fast bara där jag har eller brukar bränna mig haha! Jag orkar ju inte smörja in hela kroppen heller ;P .
Jag hade tänkt lägga in bilder från gårdagens sol&bad men jag kan inte hitta min kabel till kameran!! Jag fattar inte var den är! :/ . Men jag hoppas på att jag ska kunna lägga in bilderna senare i dag :) Då ska jag också lägga in bilderna från studenten som jag sa att jag skulle lägga in i måndags ;P

Ha en trevlig sommardag! :) <3

Kommentarer
Postat av: Liisa

Har du också det där problemet med att sova? :P Jag vaknade 8 imorse jag med, hade planerat att sova ut kanske enda till 11. men nej då vaknar man iaf tidigt.

2008-07-30 @ 11:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0