Söndagar är bra dagar...

Jobbat i dag igen, söndagar är bra dagar - 100% ob hela dagen :D . I dag öppnade jag så då börjar man 7.55 och sen så slutade jag klockan 15 :) Jag fick småspringa till bussen och jag hann faktiskt med 15.25bussen, det måste vara rekord! ;P Jag var liksom hemma en timme efter att jag slutat fast jag åkte buss :O Skitbra för då hann jag sola litegrann, fast det var lite för varmt så det blev inte så länge..
På kvällen grillade vi med Lisens familj, mysigt :) Så jag fick några bilder som Ronney knäppt på mig & Lisen på studenten som jag inte hade sett. Lägger nog upp några imorgon :)

Jobbar imorgon också men sen är jag ledig två dagar :) God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0