Trött...

Usch, vad jag är trött känner jag nu, huvudvärk har ja också :/ . Man får det ganska lätt när man har jobbat i en stor butik hela dagen, det är ju aldrig direkt tyst i en sådan butik. Sen när man är hemma och det är tyst så börjar man känna av huvudvärken.. aj , aj!
Det har varit en kul dag på jobbet, jag har varit "rastis" så jag har sprungit runt i olika kassor hela dagen :) Efter jobbet så kom Emma & Petter och hämtade mig, supersnällt!! :) Annars hade jag inte varit hemma förrän klockan åtta tror jag, så det var skönt att komma hem typ kvart i sju istället. Vi bestämde ju i tisdags att vi skulle äta tacos ikväll när de kommit hem från Göteborg, så jag hade förberett lite igår och sen så handlade vi lite till i dag. Alltid lika gott med tacos! :D . Emma & Petter gick hem för en liten stund sen, vi har suttit ute på altanen med Jespers bärbara och kollat på olika roliga klipp ;P .
Känner att jag måste sova nu om jag ska orka upp imorgon, back to work! Jobbar mellan 11 och 20, fy fan jag kommer vara så jäkla trött imorgon! Åker buss in så jag måste gå upp klockan åtta och bussen går vid nio.. snaark! Jag jobbar söndag & måndag också så jag kommer inte få sova förrän på tisdag, just nu så längtar jag verkligen dit! Sov så gott allihopa, god natt.

Kommentarer
Postat av: Liisa

tänkte på sen, det borde vara tråkigt och jobba när det är så fint väder ute? :/ :P fast iofs det går knappt att vara ute för det är så varmt. alltid ska man klaga på ngt. haha ;P

2008-07-26 @ 09:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0