Uppdatering

Jaha så har den här dagen också bara gått upp i rök utan att jag har gjort något vettigt... fast det ska väl finnas sådana dagar också.
Jag gick iaf över till Emma efter att jag ätit lunch. Jag hjälpte henne att göra om hennes blogg :) Sen fick jag ett sms av Sandra där hon skrev "Studentkatalogen har kommit :D :D". HAHAHA, jag & Emma kutade ut till postlådorna som galningar! haha, tur att ingen såg oss ;D .

Lägger upp lite bilder från Göteborg och den äckliga fladdermusen som jag skrev om i förra inlägget.

     

   

klicka på bilderna för att se de i större format. De tre första är från konserten, den gula saken vann jesper åt mig  på liseberg & de två sista är den äckliga saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0