Fredag, 11 juli

God morgon!
Det gick faktiskt riktigt bra att jobba igår, fast jag jobbade till stängning. Jobbade mellan 15.55 och 22.30, jag trodde att jag skulle vara jättetrött men det var jag inte, så det gick hur bra som helst :) . Haha, fast när klockan var runt halv åtta tror jag så dog min kassa :P . Cashguarden la av, så en kund som skulle få tillbaka 10 kronor fick bara ut kvittot.. men jag fick fram tio kronor åt henne så hon kunde gå vidare, sen fick jag stänga kassan eftersom det inte gick att sätta in pengar eller att få ut pengar. Så jag gick och ställde mig i självscanningskassorna tills kassaledaren kom tillbaka från sin rast så hon kunde hjälpa mig. Det var något som hade fastnat där man lägger i mynten men det hade hon fixat nu så då kunde jag sitta i min kassa igen :)
Alla kunder var ute ur butiken vid kvart över tio tror jag så då fick vi sluta. Men allvarligt, det är alltså folk som kommer och storhandlar när klockan är 21.55, fem minuter innan vi stänger! haha ;P .
Mamma var snäll och hämtade mig när jag slutade så jag var hemma typ kvart i elva. I dag börjar jag jobba klockan elva och då får jag skjuts av farmor in så det är skönt. Jobbar till klockan sju ikväll och då hämtar mamma mig :P . Haha, jag har tur som får både skjuts och hämtning :D. Skönt att det redan är fredag, i helgen är jag ledig :)

Nu ska jag äta lite frukost, farmor hämtar mig kvart över tio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0