12 juli

Hejsan hoppsan! :)
Igårkväll var vi hemma hos Mattssons till midnatt någon gång. Elvis är ju mysig, han är en golden retrivier och fortfarande valp. Fast en ganska stor valp :P  . Han har fått för sig att han är en knähund, haha. Större delen av kvällen så låg han uppe i mitt knä;) . Han är ett riktigt charmtroll :)

Ikväll eller ja, om typ tjugo minuter så är det 30+30 årskalas hos grannarna :) . Det är Jana & Micke som ska firas, det ska bli trevligt! Det regnade tidigare idag men nu skiner solen så jag hoppas att det håller i sig :)
Tidigare i dag åkte hela familjen in till stan för vi hade typ ett ärende som blev runt fyra stycken till slut, haha ;P . Jag skulle byta en grej på Biltema, vi kom därifrån med mina nya högtalare som jag bytte plus typ fyra saker till. Sen gick vi in på plantagen och köpte lite saker till ljus som vi ska ha ute på altanen, jättefint :) . Sen hämtade vi mitt paket från ellos också, så nu har jag äntligen fått mina gladiatorsandaler och de passade :D . Så på festen ska jag ha min nya klänning, vita leggings och min sandaler :)

Haha, jag måste berätta en sak som hände när jag jobbade igår! :P. Jag satt i en vanlig kassa och hade för tillfället ingen kö, tills en gubbe kom och skulle handla lite saker. Så säger han såhär: "Du var den vackraste kassörskan jag har sett idag!" haha, jag tackade så mycket och skrattade ;P . -"Men det är det väl många som har sagt?" Haha, nej sa jag du är den första som sagt det. Hahaha, vilken gullig gubbe :)

Nu hinner jag inte sitta här längre, Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0