Baka, baka, liten kaka...

Nu har jag lagt upp bilder på sakerna som pappa vann på bdb för er som är nyfikna på hur dem såg ut :)
Jag gick över till Emma en stund tidigare idag, hon skulle ut och partaja ikväll med Therese hon. Hoppas du hittade något sen som du kunde ha på dig ikväll ;)
När jag satt och åt lunch fick jag för mig att jag ville baka någonting, typ muffins. Så jag började leta recept och hittade ett på kladdmuffins :) . Det lät och såg gott ut så jag bestämde mig för att baka sådana. När dem stod i ugnen så diskade jag undan och sen började jag dammsuga huset och tvättat har jag också gjort, gud så jag är duktig ;D
Har precis provsmakat en kladdmuffins, den var supergod! :) Ska överraska resten av familjen med dem som efterätt ikväll. Receptet hittade jag på adressen:
http://www.recepten.se/recept/kladdmuffins.html
Baka dem vettja! Jag lovar att de är goda, det är typ samma recept som till kladdkaka :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Liisa

åh det lät gott :)

2008-06-25 @ 21:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0