Det är över nu...

...eller det var över redan i fredags, men jag har inte orkat skriva någonting här förrän nu. :P

Studenten var helt underbar! Men nu efteråt känns det helt tomt, jag kommer faktiskt att sakna skolan (!) Nu ska man liksom klara sig helt själv, det är ju så bekvämt att ha något att gå till varje dag. Det är ju skönt att jag har jobb på Maxi men det är ändå inte samma sak. Jag jobbar inte där varje dag och jag har inte samma tider varje dag, så det blir ingen rutin på det hela. Självklart så är det jätteskönt att få ha ledigt när det är så fint väder, men det känns ändå så tomt. Det är som att jag har sommarlov men ändå inte :S .
Aja, tillbaka till studentdagen. Som sagt - helt underbar! Ungefär såhär såg dagen ut:

Champagnefrukost med klassen på bryggan
Fotografering
Kyrkan
Betyg & skriva i mössor
Utspring från skolan
Åka flak
Åka amerikanare hem
Umgås med släkt och vänner och få presenter
Åka in till stan och gå på Bj
Äta på Max klockan 03.00
Komma hem igen klockan 03.30

Men en sak fattade jag inte - Vart var alla från klassen som skulle gå på Bj!? Jag & Sandra träffade tre stycken(!) Det var Rosalinn, Christin och Sara, men vart var resten som sa att som skulle vara där??? Det var tråkigt tycker jag, man hade ju sett fram emot att träffa några fler eftersom sen kanske man inte träffas något mer...

Jag fick jättefina presenter! :) Jag skriver inte upp alla för jag ska lägga upp bilder på bdb sen :) Men några saker var: en Nokia 5310, en ring, en tavla, presentkort på Cervera och en biljett till Iron Maiden den 16 juli :D . Pappa hade inte lyckats få någon till mig när han köpte biljetter men som tur var så hittade han en kille i Uppsala som sålde sin, så nu ska jag gå på konsert med pappa, min farbror och två till, haha :) Men det kommer bli så häftigt!!
Plus att jag ska ju fortfarande på Bruce Springsteen den 5 juli också :D

Nu ska jag lägga upp lite fler bilder på bdb och sen sola lite tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Liisa

Ska du på Bruce Springsteen? :O Lyllos dig ;P

2008-06-09 @ 11:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0