En trevlig dag

Sara kom och hämtade mig vid elva i dag och då åkte vi till distriktsköterskan i Bälinge för att Sara skulle kolla ett sår som inte vill läka. Det gick ganska snabbt och efter det så gick vi in på Träffköp och köpte lite saker. Sen vidare till Ulva för att köpa jordgubbar :) Först tänkte vi plocka själva men vi bestämde oss för att köpa färdigplockade istället. Så jag köpte fyra liter jordgubbar :P . Sen svängde vi in hos farmor & farfar och lämnade 2 liter jordgubbar och mjölk som jag hade köpt åt dem :) Kusinerna var där och badade för fulla muggar! Sötnosar!
Sen åkte vi hem till mig och åt lunch och fikade. Vi spelade lite Guitar Hero 3, Sara hade aldrig provat det men hon var ju riktigt duktig ändå! Spelade lite Singstar också.. hahaha, vi skrattar nästan alltid lika mycket när vi spelar det ;) . Vi sjöng bl. a Se på mig med Jan Johanssen. hahaha .
"Så se på mig,
ÅHÅÅÅÅ en hand i stormen"
HAHAHA, skrattanfall! ;D
Det var iaf skitkul! Sara åkte hem runt halv sex tror jag. Sen kom mamma och pappa hem med mat från Sibylla.

Det blev en riktigt trevlig dag :) Helgen består av jobb, jobb & jobb! Imorgon jobbar jag mellan 15.55 och 21... men tiden brukar gå snabbt närman väl har börjar jobba :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag kan ta en cykeltur och hälsa på dig. haha! ;D

2008-06-27 @ 20:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0