Fy fan vad jag är bra! (8)

Jag kan inte fatta det! Imorgon tar jag studenten! Tiden har ju gått så jäkla fort och nu är det bara timmar kvar innan man sitter där på champagnefrukosten med klassen. Det känns lite pirrigt, men jag tror att det kommer bli en riktigt rolig dag imorgon :)
& det kommer ju iaf vara lite folk på min mottagning imorgon:

  • Mamma, pappa, Jesper
  • Morfar & morfars syster
  • Farfar, farmor & farmors syster
  • Nina, Peter, Källa, Viggo & Marit
  • Mattssons som är 4 stycken
  • Lassgårds som är 4 stycken
  • Mattias, hans mamma & lillebror

Så det blir iaf 25 personer med mig :) . Fast Rolf kanske skulle komma lite senare, men jag hoppas att han hinner :) Det är ju som roligast om hela släkten är här när man kommer hem. Men men, det blir nog bra det där :)
Johanna skulle komma till skolan också, så det är jättekul :) Det var ett tag sen vi sågs nämligen.


Imorgon fyller ju Emma 20 år också, så hon ska fira både studenten och sin 20-årsdag! STORT GRATTIS HJÄRTAT! <3 :)

Nej nu måste jag ta tag i städningen inför imorgon!

För imorgon tar jag studenten, imorgon tar jag studenten, imorgon tar jag studeenteeeeeen! Fy fan vad jag är braaaaaaaa!!


Kommentarer
Postat av: Liisa

Yees imorgon tar vi studenten! :D sjukt snabbt allt har gått :O

2008-06-04 @ 14:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0