Heja Sverige!

Fotboll ikväll igen då. Sist så gick det ju skitbra! 2-0 till Sverige när de spelade mot Grekland. Zlatan och Petter Hansson som gjorde målen, får se vilka som gör dem ikväll då? För självklart så ska vi vinna ikväll igen :D Heja heja!

Igår så träffade jag min Piff! :D . Vi hade inte setts på en vecka så jag hade ju saknat min lilla Piff. Vi har liksom setts nästan varje dag i tre år och nu så kommer det inte alls bli lika ofta, det känns ju tråkigt :( . Men vi har lovat varandra att vi ska hålla kontakten och det kommer vi att lyckas med! Piff och Puff hör ju ihop, det hörs ju :P . Vi har gjort så mycket tillsammans de här tre åren som vi har känt varandra och jag är så glad att vi har blivit så bra vänner :) <3
Men som sagt, igår träffades vi för att vi skulle till Västerås och gå på Rix fm festival :) Dagen och kvällen var super! Vi träffade ju liksom Erik, Mattias och Danny och fick autografer<3 Erik, det är min man det! ;) haha! Men han är en av de snyggaste som någonsin har gått i ett par skor ;P . När de skulle skriva så skrev Erik först: "Till Sofia den vackra" och sen skrev alla sin autograf :) . På Sandras skrev Erik "Till Sandra den söta" :) . De är ju så gulliga! Men det var kul att träffa dem, knäppa lite kort och så. Sen såg vi när Nordman och E.M.D soundcheckade :) Jag orkar inte skriva mer om gårdagen, men den var iaf jättebra! :) Jag kommer att lägga upp bilder på bdb sen!

Nu ska jag gå och kolla om mamma är klar med maten snart, vi ska äta lövbiff med god potatis i ugn. Sen ska vi gå upp till Ullerängen ock kolla på fotbolssmatchen på storbild. Sverige-Spaninen, HEJA SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: Liisa

åh vad kul det låter, får kolla på din bdb sen på bilderna. Erik är ju bra het ;D

2008-06-14 @ 17:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0