Jobbat hela dagen.

Har precis kommit hem från Maxi, har jobbat mellan 11 och 20 i dag.
Igår jobbade jag till 21 och sen kom mattias, mats & marie och hämtade mig så fick jag & mattias skjuts hem till mig. Vi hyrde filmen "Förortsungar" och kollade på den och åt chips & godis :D . Filmen var helt okej :)
Imorse fick jag skjuts av Mats & Marie till jobbet, jättesnällt! Så då kunde jag sova en timme längre än om jag hade tagit bussen... Men inte då! Då drömmer jag att jag försover mig och kommerför sent till jobbet, vaknar och är jättepigg och kollar på klockan... Då är den bara 6.40.. fy fan, sen var det skitsvårt att sova ordentligt :/ . Så jag var lite trött vissa stunder i dag, men det har gått bra ändå :) Nu ska jag kolla på fotboll, det är ju EM-final!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Liisa

var på maxi häromdagen, letade efter dig. men såg dig inte :( förortsungar äger, så bäst :D gulliga ungar

2008-06-29 @ 21:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0