Måndag...

Jaa, helgen har väl varit bra öven fast det inte alls blev som planerat... Midsommaraftonen: uppe vid ullerängen på dagen, hemma med familj och vänner på kvällen. Midsommardagen: brännboll vid ullerängen på dagen/eftermiddagen, riktigt kul faktiskt :) Kollade på fotbollen hemma hos oss med ganska många. Gick och lade mig direkt när de åkt vid tolv eftersom vi skulle upp vid sjutiden dagen efter. Så igår var vi i Gävle för att kusin Anton konfirmerade sig. Det blev en riktigt trevlig dag. Jag tror vi var kvar hos dem till typ halv åtta på kvällen :) Fick ett par pyjamasbyxor med märket I<3NY av Birgitta som hon köpt i New York, jättemysiga!
Det var lite kort om helgen och nu är det måndag igen.. hade ingenting planerat för idag tills för en timme sen när Maxi ringde och frågade om jag kunde jobba. Så nu ska jag jobba kl.13-20. Jag vet inte varför, men jag känner inte alls för det.. jag måste skärpa till mig om jag ska kunna tjäna ihop pengar till mitt körkort!! Det ÄR kul att jobba!! :P Men det brukar kännas bättre när man väl är på plats :) Nu måste jag slänga i mig något att äta och sen klockan elva ska jag gå till bussen, Tjaråå!

Just det! En grej som har varit och är fortfarande så jäkla jobbigt är att vi inte har haft något vatten på hela helgen! Så vi har fått låna duschar här och där och hämta vatten från grannarna... skitjobbigt, men idag hoppas jag att det ordnar sig för rörmokaren ska komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0