Morgon

God morgon!
Ja,i dag hade jag tänkt sova till typ nio,tio men självklart så är jag klarvaken och uppe redan nu... :/

Vad har hänt med min lilla älskling!? Simba var jättesvullen vid ena örat igår, det såg ut som om han hade fått typ ett getingbett som hade svullnat upp. & nu så är han jätteblodig på hela örat :( Min lilla sötnos.. :( Måste hålla koll på det där och se om han behöver åka till vetrinären. Men usch, det ser ju så läskigt ut med allt blod :(

I dag ska jag möta Sandra på stan vid 12.45 :) Nu är det ju helaTVÅ veckor sen vi sågs! Så vi tyckte att det var dags nu :P . Vi ska väl gå runt på stan och kolla lite, hoppas att det slutar regna tills då!

Nu ska jag äta frukost, vi hörs sen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0